W mieście, które na początku XX wieku zwane było "Małym Wiedniem" powstał jeden z najnowocześniejszych obiektów hotelowych w regionie, Park Hotel "Vienna". Luksusowy, elegancki i wygodny, serdecznie zaprasza wszystkich Gości oferując szczególne połączenie tradycji z nowoczesnością.
Spełni on oczekiwania zarówno indywidualnych Gości biznesowych jak i Gości nastawionych głównie na turystykę. Ze względu na
rozbudowane zaplecze konferencyjno - gastronomiczne, Park Hotel "Vienna" to również idealne miejsce do organizacji konferencji, szkoleń i imprez integracyjnych.
Do dyspozycji naszych Gości oddajemy:
- ok. 113 pokoi typu Deluxe King, Deluxe Twin, Business, Comfort, Standard oraz apartamenty
- w pokojach przestronna łazienka z wanną i prysznicem, klimatyzacja z regulacją temperatury, telewizor 21" z kanałami telewizji satelitarnej
- dostęp do szybkiego Internetu
Park Hotel "Vienna", usytuowany w środkowej części południowej Polski, stanowi
największe centrum konferencyjne w rejonie Bielska-Białej. Jest to idealne miejsce dla organizacji dużych konferencji, a także przyjęć weselnych, spotkań firmowych, warsztatów integracyjnych i wielu innych imprez.
Nasze główne atuty to:
- darmowy dostęp do bezprzewodowego Internetu (Wi-Fi)
- możliwość organizacji spotkań do 510 uczestników
- sale konferencyjne z oknami zapewniającymi dużą ilość światła dziennego
- system do tłumaczeń symultanicznych
- bezpłatny dostęp do systemów audiowizualnych (3 niezależne projektory multimedialne oraz odpowiednie ekrany)
- bezpłatny dostęp do pomocy audiowizualnych oraz sprzętu do przeprowadzania prezentacji (tablice elektroniczne, rzutnik slajdów, rzutniki folii, komputer, DVD, magnetofon DAT, magnetowid SVHS)
- bezpłatny dostęp do systemu nagłośnienia (z mikrofonami bezprzewodowymi)
- nieodpłatne wsparcie oddelegowanego do opieki nad Państwa spotkaniem "MICE Concierge".
Restauracja Imperial mieszcząca ok. 250 osób, która po wyczerpującym spotkaniu konferencyjnym pozwoli się zrelaksować przy dźwiękach muzyki. Jest to również idealne miejsce do zorganizowania wesela, bankietu lub imprezy firmowej.
Aby uatrakcyjnić naszą ofertę, w pobliżu hotelu (ok. 150 m) wybudowaliśmy Chatę Góralską. Na Państwa życzenie zorganizujemy niepowtarzalną biesiadę regionalną. Występ kapeli góralskiej, tańce, hulanki, swawole i regionalne rarytasy na długo pozostaną w Państwa pamięci. Chata pomieści jednocześnie do 150 osób.